Mesaj presedinte

Experienta si acumularile din primii 10 ani de conducere a Bancii Transilvania, sustinute de evolutiile economice si de acomodare la economia de piata a Romaniei in etapa de pregatire a aderarii la Uniunea Europeana, au fost premize puternice de constituire a grupului financiar IMO si de lansare a lui in peisajul in revenire a orasului Cluj-Napoca, in atentia investitorilor interni si externi.

 

Concentrand peste 3.4 milioane de euro de la un numar de 48 de fondatori persoane fizice si juridice, noua entitate de tip holding "Imofinance", si-a putut construi primele doua societati lucrative cu care a atacat concomitent atat dezvoltarea imobiliara cat si creditul ipotecar. Implinirea structurii proiectate de grup financiar integrat, a adus alte doua societati financiare nonbancare, active pe zona microcreditelor, pentru firme incepatoare si a leasingului pentru atragerea de tehnologii, mijloace de productie si utilizarea imobiliara. Natural ca si resursele financiare proprii au sporit an de an, in scopul asigurarii bunei adecvari a capitalului propriu cu imprumuturile atrase din piata financiara autohtona.

 

Primii doi ani de operare in piata au adus confirmarea viabilitatii conceptului de grup dar si succesul produselor cu componente complementare pentru clientela, in care am imbinat nevoia de achizitii sau dezvoltari de imobile cu cele de creditare - pe stadii de crestere a firmelor, ori de evolutie in acumulare a persoanelor fizice.

 

Strategiile dezvoltarii ulterioare s-au cladit pe insasi aceasta confirmare de concept din primii doi ani, structurandu-se pe intampinarea asteptarilor clientelei, pe exploatarea niselor de piata neglijate de banci, pe dinamica nemaiintalnita a sectorului imobiliar, pe experienta specialistilor formati in bancile comerciale si a ambitiilor de reusita a tinerilor veniti de pe bancile facultatilor de studii economice, drept, constructii ori tehnologia informatiei.

 

Abilitatea de a modela norme bancare si comerciale prudentiale, a inlesnit mult evitarea riscurilor de expunere la credite, dar a sustinut in mare parte capacitatea de atragere de resurse externe cu costuri rezonabile, pe perioade medii si lungi precum si in conditii de multiplicare de 3-5 ori a nivelului capitalurilor proprii.

 

Suportul tehnologiei informatiei si a comunicatiilor electronice, ne-a ingaduit sa asiguram amplificarea teritoriala, atat prin puncte de lucru la distanta in: Bucuresti, Sibiu, Tg. Mures, Oradea, Baia Mare, cat si prin terminale electronice cu vizibilitate in intreaga piata romaneasca. Pe acest suport de lucru reusim sa promovam si sa vindem produsele grupului atat in tara cat si in strainatate.

 

Dezvoltarea imobiliara ne-a oferit atat primele parteneriate in proiecte mari cat si deschiderea spre tehnologii constructive moderne, constienti fiind ca asezarea brandului IMO in piata locala este direct dependenta de standardele inalte de calitate in constructii, cat si in servicii financiare prompte, grupate sub aceeasi firma mama si competitive sub aspectul costurilor finale.

 

Multumind colaboratorilor si angajatilor pentru contributia lor benefica la succesul si confirmarea grupului, doresc sa reconfirm ca ne vom concentra permanent pe interesul actionarilor pentru profit, pe asteptarile clientilor, pe motivarea angajatilor, pe loialitatea lor si pe prestatii de calitate.

 

Iosif Pop – Presedinte CA – Grupul Financiar IMOFINANCE