Identitate de corporatie

Arhitectura de brand 

 

Brandul este o intruchipare a informatiilor definitorii pentru o companie sau pentru produsele si serviciile acesteia. Altfel spus, brandul serveste drept liant intre asteptarile publicului larg fata de un anumit set de produse si servicii si capacitatea ofertantului de a satisface acele asteptari. Ca atare, un brand de succes incumba mesaje, imagini si simboluri transpuse in valori implicite pentru clienti, relevand inclusiv personalitatea companiei detinatoare a brandului.

 

Pentru Grupul Financiar IMOFINANCE brandul reprezinta transpunerea intr-o forma memorabila pentru clienti a impresiilor pozitive pe care acestia si le formeaza ca urmare a interactiunii cu organizatia.

 

Aceasta arhitectura de brand permite Grupului Financiar IMOFINANCE incetatenirea in randul publicului larg a unei imagini de corporatie asociate cu grija deosebita fata de clienti si profesionalismul de inalta clasa.

 

Denumirea Grupului Financiar IMOFINANCE 

 

Semnificatia denumirii “IMOFINANCE” rezida in principiul de business care guverneaza intreaga activitate a grupului, acela al asocierii intr-un mod inedit a ofertelor de investitii imobiliare (IMO) cu solutii de creditare / finantare atractive (FINANCE).

 

Aceasta combinatie confera denumirii grupului o rezonanta aparte, asociata cu stabilitatea, seriozitatea si profesionalismul echipei care vegheaza la transpunerea in fapte a misiunii organizatiei.

 

Notiunea de grup intregeste semnificatia denumirii organizatiei, facand trimitere la faptul ca aceasta functioneaza ca o umbrela pentru mai multe societati lucrative care, prin ofertele diverse ce le promoveaza pe piata, confera o adresabilitate deosebita produselor si serviciilor IMO.

 

Componenta Grupului Financiar IMOFINANCE

 

Societatile membre ale Grupului Financiar IMOFINANCE sunt urmatoarele: IMOFINANCE SA(societate care coordoneaza strategic activitatile grupului); IMOCREDIT IFN SA (societate de creditare ipotecara, microcreditare si leasing); IMOINVEST SA (societate de dezvoltari imobiliare).


Sigla Grupului Financiar IMOFINANCE

 

Logo-ul, cunoscut si sub denumirea de "semnatura grafica" este primul contact cu brand-ul Grupului Financiar IMOFINANCE. Acesta reprezinta un acoperis de casa ce sugereaza protectie, Grupul Financiar IMOFINANCE dovedind o grija deosebita fata de investitiile clientilor.


Elementele siglei sunt:
- acoperisul de casa (semnificatii: siguranta, protectie si grija)
- textul IMO (element recurent al identitatii corporative a Grupului Financiar IMOFINANCE)
- linia de demarcatie rosie (element recurent al identitatii corporative a Grupului Financiar IMOFINANCE)
- textul FINANCE (parte din denumirea societatii mama a grupului)


Culorile Grupului Financiar IMOFINANCE

 

Culorile Grupului Financiar IMOFINANCE sunt rosu si negru, combinatie care formeaza unul dintre cele mai puternice contraste. Mesajul psihologic al culorilor este: rosu - caldura, pasiune, entuziasm si negru - credibilitate, loialitate, autoritate.

Pe langa sigla IMOFINANCE, mai sunt folosite doua variatiuni grafice, asociate celor doua sub-brand-uri ale societatilor membre ale Grupului Financiar IMOFINANCE.