Despre Grupul Financiar IMOFINANCE
 

Infiintat in anul 2003, Grupul Financiar IMOFINANCE a adunat sub umbrela sa o serie intreaga de societati lucrative, care prin ofertele diverse ce le promoveaza pe piata, urmaresc asocierea intr-un mod eficient a ofertelor de investitii imobiliare cu solutii de creditare/ finantare atractive, in scopul satisfacerii depline a cerintelor manifestate de catre clienti. Acest concept dezvoltat si implementat de  Grupul Financiar IMOFINANCE ofera o abordare inovatoare si de succes in piata serviciilor financiare din Romania.

 

Societatile membre ale Grupului Financiar IMOFINANCE sunt urmatoarele: IMOFINANCE SRL (societate care coordoneaza strategic activitatile grupului); IMOCREDIT IFN SA (societate de creditare ipotecara); IMOINVEST SA (societate de dezvoltari imobiliare); MICROIMO IFN SA (societate de microcreditare); IMOLEASING IFN SA (societate de leasing). Beneficiind de un concept managerial novator si de adaptabilitate la nevoile si schimbarile din piata financiara, societatile membre garanteaza calitatea serviciilor si performanta economica. 

 

Cu un nivel de capitalizare insemnat (81.129.275 RON subscris si varsat la finele anului 2006), Grupul Financiar IMOFINANCE dovedeste increderea si angajamentul asociatilor si actionarilor grupului in misiunea sa, in planul de afaceri si in perspectivele afacerii. Cresterea economica a grupului reprezinta un obiectiv strategic in perioada imediat urmatoare, performantele anterioare reprezentand garantia indeplinirii acestuia la termenele prevazute prin planul de afaceri asumat.

 

Dintre produsele si serviciile prezente in oferta Grupului Financiar IMOFINANCE mentionam: solutii de investitii imobiliare, credite ipotecare, microcredite, leasing si consultanta. Imbinarea acestor produse intr-un ansamblu coerent, eficient si atractiv de oferte, asigura cresterea adresabilitatii acestora, cu beneficii comune pentru grup si clientii sai.

 

Reteaua teritoriala a Grupului Financiar IMOFINANCE cuprinde in momentul de fata un numar de 6 puncte de lucru in centre urbane importante din tara (Cluj-Napoca, Bucuresti, Sibiu, Oradea, Baia-Mare, Targu Mures), planul strategic de dezvoltare al grupului incluzand obiective indraznete la acest capitol, obiective ce vizeaza atat atingerea unui numar de 17 puncte de lucru pana in anul 2011, cat si dezvoltarea “electronica” a sistemului de vanzari al pachetelor de produse.